top of page

Skargi i wnioski 

Każdy Pacjent ma prawo do złożenia skarg lub wniosków dotyczącego funkcjonowania naszej placówki.

Skargi i wnioski w przychodni przyjmuje we wtorki w godzinach 15:30 - 16:00:

Dorota Szul – Dyrektor Przychodni Lekarskiej Obłuże II Sp. z o.o.
Skargi i wnioski można również składać poprzez adres e-mail: przychodniaobluze@gmail.com oraz dszul@obluze.med.pl

 

POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Dział Skarg i Wniosków NFZ:

  • Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69, codziennie w godz. 8:00 - 15:45

  •  telefonicznie pod numerami: 58 32 18 627

  •  składanie za pośrednictwem faksu pod numerem: 58 32 18 628

  •  drogą elektroniczną na adres e-mail: pow@nfz-gdansk.pl

  •  korespondencyjnie na adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk
     

BIURO RZECZNIKA PRAW DZIECKA

Kontakt z Rzecznikiem Praw Dziecka odbywa się za pośrednictwem Biura Rzecznika Praw Dziecka. Wszystkie sprawy mogą Państwo kierować osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub wysyłając list. Rzecznik gwarantuje zachowanie poufności uzyskanych informacji.

  • ul. Chocimska 6, 00-791 Warszawa

  • tel. +48 22 583 66 00

  • adres e-mail: rpd@brpd.gov.pl

  • biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:15 - 16:15

DZIECIĘCY TELEFON ZAUFANIA RZECZNIKA PRAW DZIECKA:
800 12 12 12 (połączenie bezpłatne z telefonów stacjonarnych w godzi. 8:15 - 20:00 

RZECZNIK PRAW PACJENTA

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta - tel. 800 – 190 - 590  (całodobowo, 7 dni w tygodniu)

  • osobiście w siedzibie Biura:                                                                                                                                    poniedziałek 9:00-18:00, wtorek - piątek 9:00-15:00

https://www.gov.pl/web/rpp/skargi-i-petycje

bottom of page