|
REJESTRACJA TELEFONICZNA - TEL. 58 600 80 19, 58 667 99 31, 695 125 602 Pacjenci mogą decydować się na porady lekarskie w formie teleporad. Lekarz podejmie decyzję o dalszym leczeniu i ustali termin ewentualnej wizyty osobistej, poda kod e-recepty czy e-skierowania. Recepty na leki stałe można zamówić telefonicznie, przez Panel Pacjenta medicaldata.pl lub na piśmie w punkcie zamówień w przychodni. |
Rejestracja:
- telefonicznie 7:15 - 18:00
- internetowa przez Panel Pacjenta: www.medicaldata.pl
Dokumentację do dołączenia do historii choroby można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Procedura realizacji obowiązków określonych treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2020r., w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej -> TUTAJ.
Lista numerów telefonów wykorzystywanych do udzielania teleporad POZ w jednostce -> TUTAJ
Informacja o warunkach udzielania teleporad udzielanych w ramach POZ z uwzględnieniem prawa pacjenta do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym -> TUTAJ.
Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.
Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta
lek. Władysława Bielecka - Rycio | lek. Mirosława Delkiewicz | |||
specjalista medycyny rodzinnej | specjalista medycyny rodzinnej | |||
gabinet nr 31 | gabinet nr 14 | |||
poniedziałek | poniedziałek | |||
wtorek | wtorek | |||
środa | środa | |||
czwartek | czwartek | |||
piątek | piątek | |||
lek. Anna Majchrowicz | lek. Ryszard Major |
|||
lekarz medycyny | lekarz pediatra | |||
gabinet nr 23 | gabinet nr 20 | |||
poniedziałek | poniedziałek | |||
wtorek | wtorek | |||
środa | środa | |||
czwartek | czwartek | |||
piątek | piątek | |||
lek. Robert Cisowski |
lek. Aleksandra Świątko | |||
lekarz pediatra | lekarz medycyny | |||
gabinet nr 9 | gabinet nr 33 | |||
poniedziałek | poniedziałek | |||
wtorek | wtorek | |||
środa | środa | |||
czwartek | czwartek | |||
piątek | piątek |
Lek. R. Cisowski przyjmuje dodatkowo w ramach zastępstwa za nieobecnych lekarzy - więcej informacji w rejestracji.
lek. Dorota Szul |
||||
specjalista medycyny rodzinnej | ||||
gabinet nr 21 | ||||
poniedziałek | ||||
wtorek | ||||
środa | ||||
czwartek | ||||
piątek | ||||
O wszelkich zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 600 80 19. |
W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:
1. GDYNIA- REDŁOWO– Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)
2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE– Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)
3. Przychodnia Vita-Med. Gdynia Chylonia, ul. Wejherowska 59.
Z dniem 1 lipca 2022 r. punkt udzielania świadczeń w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla dzieci został przeniesiony ze Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni do Szpitala św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego w Gdyni (wejście od Placu Kaszubskiego).
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).
Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.
Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.
Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta