REJESTRACJA TELEFONICZNA - TEL. 58 600 80 19, 58 667 99 31, 695 125 602, 605 046 053

Pacjenci mogą decydować się na porady lekarskie w formie teleporad. Lekarz podejmie decyzję o dalszym leczeniu i ustali termin ewentualnej wizyty osobistej, poda kod e-recepty czy e-skierowania, wystawi zwolnienie lekarskie.

Recepty na leki stałe można zamówić telefonicznie, przez Panel Pacjenta medicaldata.pl lub na piśmie w punkcie zamówień w przychodni.

 

Rejestracja:

- telefonicznie 7:15 - 18:00

- internetowa przez Panel Pacjenta: www.medicaldata.pl

Dokumentację do dołączenia do historii choroby można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Procedura realizacji obowiązków określonych treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2020r., w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej -> TUTAJ.

Lista numerów telefonów wykorzystywanych do udzielania teleporad POZ w jednostce -> TUTAJ

Informacja o warunkach udzielania teleporad udzielanych w ramach POZ z uwzględnieniem prawa pacjenta do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym -> TUTAJ.

Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

 

 

lek. Władysława Bielecka - Rycio   lek. Mirosława Delkiewicz
specjalista medycyny rodzinnej   specjalista medycyny rodzinnej
gabinet nr 31   gabinet nr 14
poniedziałek     poniedziałek  
wtorek     wtorek  
środa     środa  
czwartek     czwartek  
piątek     piątek  
         
lek. Elżbieta Luwańska   lek. Anna Majchrowicz
specjalista medycyny rodzinnej   lekarz medycyny
gabinet nr 33   gabinet nr 23
poniedziałek     poniedziałek  
wtorek     wtorek  
środa     środa  
czwartek     czwartek  
piątek     piątek  
         
lek. Robert Cisowski
  lek. Ryszard Major
lekarz pediatra   lekarz pediatra
gabinet nr 9   gabinet nr 20
poniedziałek     poniedziałek  
wtorek     wtorek  
środa     środa  
czwartek     czwartek  
piątek     piątek  

 Lek. R. Cisowski przyjmuje dodatkowo w ramach zastępstwa za nieobecnych lekarzy - więcej informacji w rejestracji.

 

lek. Dorota Szul
   
specjalista medycyny rodzinnej    
gabinet nr 21    
poniedziałek        
wtorek        
środa        
czwartek        
piątek        
         
O wszelkich zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 600 80 19.

 

 

W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:

1. GDYNIA- REDŁOWO – Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)

2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE – Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)

3. GDYNIA OBŁUŻE – Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Białowieska 1.

 

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).

Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.

 

Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

PORADNIA LEKARZY POZ PORADNIE SPECJALISTYCZNE GABINET ZABIEGOWY
PORADNIA DZIECIĘCA LEKARZY POZ REHABILITACJA PUNKT POBRAŃ
 SZCZEPIENIA ZABIEGI FIZJOTERAPEUTYCZNE MEDYCYNA PRACY
PRACOWNIA USG STOMATOLOGIA PANEL PACJENTA