REJESTRACJA TELEFONICZNA - TEL. 58 600 80 19, 58 667 99 31, 695 125 602, 605 046 053

 

Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej prosimy rejestrować się telefonicznie oraz internetowo. Porady są udzielane głównie w formie teleporad. Lekarz podejmuje decyzję o dalszym leczeniu i ustala ewentualny termin wizyty pacjenta w przychodni.

 

Recepty na leki stałe można zamówić telefonicznie, przez Panel Pacjenta medicaldata.pl lub na piśmie w punkcie zamówień w przychodni.

 

Rejestracja:

- telefonicznie 7:15 - 18:00

- internetowa przez Panel Pacjenta: www.medicaldata.pl

Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej prosimy o ograniczenie wizyt w przychodni. Dokumentację do dołączenia do historii choroby można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Procedura realizacji obowiązków określonych treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2020r., w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej -> TUTAJ.

Lista numerów telefonów wykorzystywanych do udzielania teleporad POZ w jednostce -> TUTAJ

Informacja o warunkach udzielania teleporad udzielanych w ramach POZ z uwzględnieniem prawa pacjenta do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym -> TUTAJ.

Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

 

 

lek. Władysława Bielecka - Rycio   lek. Mirosława Delkiewicz
specjalista medycyny rodzinnej   specjalista medycyny rodzinnej
gabinet nr 31   gabinet nr 14
poniedziałek  09:00 - 13:00   poniedziałek  08:00 - 13:00
wtorek  13:00 - 18:00   wtorek  14:00 - 18:00
środa  09:00 - 13:00   środa  13:00 - 18:00
czwartek  14:00 - 18:00   czwartek  08:00 - 13:00
piątek  08:00 - 13:00   piątek  09:00 - 13:00
         
lek. Elżbieta Luwańska   lek. Anna Majchrowicz
specjalista medycyny rodzinnej   lekarz medycyny
gabinet nr 33   gabinet nr 23
poniedziałek  08:00 - 12:00   poniedziałek  13:00 - 18:00
wtorek  08:00 - 13:00   wtorek  08:00 - 13:00
środa  08:00 - 13:00   środa  08:00 - 13:00
czwartek  08:00 - 11:00   czwartek  08:00 - 13:00
piątek  14:00 - 18:00   piątek  13:00 - 18:00
         
lek. Robert Cisowski
  lek. Ryszard Major
lekarz pediatra   lekarz pediatra
gabinet nr 9   gabinet nr 20
poniedziałek  15:00 - 18:00   poniedziałek  08:00 - 13:00
wtorek     wtorek  10:00 - 13:00
środa     środa  13:00 - 18:00
czwartek     czwartek  13:00 - 18:00
piątek     piątek  08:00 - 13:00

 Lek. R. Cisowski przyjmuje dodatkowo w ramach zastępstwa za nieobecnych lekarzy - więcej informacji w rejestracji.

 

lek. Dorota Wardzyńska
   
lekarz medycyny    
gabinet nr 23    
poniedziałek        
wtorek        
środa        
czwartek        
piątek        
         
O wszelkich zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 600 80 19.

 

 

W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:

1. GDYNIA- REDŁOWO – Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)

2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE – Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)

3. GDYNIA OBŁUŻE – Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Białowieska 1.

 

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).

Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.

 

Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

PORADNIA LEKARZY POZ PORADNIE SPECJALISTYCZNE GABINET ZABIEGOWY
PORADNIA DZIECIĘCA LEKARZY POZ REHABILITACJA PUNKT POBRAŃ
 SZCZEPIENIA ZABIEGI FIZJOTERAPEUTYCZNE MEDYCYNA PRACY
PRACOWNIA USG STOMATOLOGIA PANEL PACJENTA