Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej Pacjenci mogą decydować się na porady lekarskie w formie teleporad.

Lekarz podejmie decyzję o dalszym leczeniu i ustali ewentualny termin wizyty pacjenta w przychodni. Może również podać kod e-recepty czy e-skierowania, wystawić zwolnienie lekarskie.

tel. do rejestracji - 58 625 44 41 lub 726 800 101.

 

lek. Teresa Kiełkowska
  lek. Wiesława Ziemian
lekarz pediatra   lekarz pediatra
gabinet nr 104   gabinet nr 111
poniedziałek     poniedziałek  
wtorek     wtorek   
 środa     środa  
czwartek  
  czwartek  
piątek     piątek   

 

O zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 625 44 41.

 

Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.

 

W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:

1. GDYNIA- REDŁOWO – Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)

2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE – Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)

3. GDYNIA OBŁUŻE – Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Białowieska 1.

 

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).

Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.

 

Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

PORADNIA LEKARZY POZ PORADNIA DZIECIĘCA LEKARZY POZ  SZCZEPIENIA
  PANEL PACJENTA