|
Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej Pacjenci mogą decydować się na porady lekarskie w formie teleporad. Lekarz podejmie decyzję o dalszym leczeniu i ustali ewentualny termin wizyty pacjenta w przychodni. Może również podać kod e-recepty czy e-skierowania. tel. do rejestracji - 58 625 44 41 lub 726 800 101. |
lek. Teresa Kiełkowska |
lek. Wiesława Ziemian |
|||
lekarz pediatra | lekarz pediatra | |||
gabinet nr 104 | gabinet nr 111 | |||
poniedziałek | poniedziałek | |
||
wtorek | wtorek | |
||
środa | środa | |||
czwartek | |
czwartek | ||
piątek | piątek | |
O zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 625 44 41.
Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.
W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:
1. GDYNIA- REDŁOWO– Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)
2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE– Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)
3. Przychodnia Vita-Med. Gdynia Chylonia, ul. Wejherowska 59.
Z dniem 1 lipca 2022 r. punkt udzielania świadczeń w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla dzieci został przeniesiony ze Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni do Szpitala św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego w Gdyni (wejście od Placu Kaszubskiego).
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).
Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.
Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.
Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta
PORADNIA LEKARZY POZ | PORADNIA DZIECIĘCA LEKARZY POZ | SZCZEPIENIA |
PANEL PACJENTA |