Rejestracja telefoniczna: 58 625 44 41, 726 800 101
|
Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej Pacjenci mogą decydować się na porady lekarskie w formie teleporad. Lekarz podejmie decyzję o dalszym leczeniu i ustali ewentualny termin wizyty pacjenta w przychodni. Może również podać kod e-recepty czy e-skierowania. Tel. do rejestracji - 58 625 44 41. |
Procedura realizacji obowiązków określonych treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2020r., w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej -> TUTAJ.
Informacja o warunkach udzielania teleporad udzielanych w ramach POZ z uwzględnieniem prawa pacjenta do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym -> TUTAJ.
Lista numerów telefonów wykorzystywanych do udzielania teleporad POZ w jednostce -> TUTAJ
Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.
lek. Marek Bajena |
lek. Lucyna Stożyńska |
|||
specjalista chorób wewnętrznych | specjalista chorób wewnętrznych | |||
gabinet nr 102 | gabinet nr 103 | |||
poniedziałek | poniedziałek | |||
wtorek | wtorek | |||
środa | |
środa | ||
czwartek | czwartek | |||
piątek | piątek |
Godziny przyjmowania mogą ulec zmianie - więcej informacji w rejestracji tel. (58) 625 44 41.
W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:
1. GDYNIA- REDŁOWO – Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)
2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE – Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)
3. PRZYCHODNIA VITA-MED - Gdynia Chylonia, ul. Wejherowska 59.
-> TEL. 58 726 09 39
Z dniem 1 lipca 2022 r. punkt udzielania świadczeń w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla dzieci został przeniesiony ze Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni do Szpitala św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego w Gdyni (wejście od Placu Kaszubskiego).
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).
Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.
Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.
Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta
PORADNIA LEKARZY POZ | PORADNIA DZIECIĘCA POZ | SZCZEPIENIA |
PANEL PACJENTA |