Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej prosimy rejestrować się lub zamawiać receptę na stałe leki telefonicznie lub internetowo.

Porady są udzielane głównie w formie teleporad.

Lekarz podejmuje decyzje o dalszym leczeniu i ustala ewentualny termin wizyty pacjenta w przychodni.

Tel. do rejestracji - 58 625 44 41.

 

Procedura realizacji obowiązków określonych treścią Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2020r., w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej -> TUTAJ.

Informacja o warunkach udzielania teleporad udzielanych w ramach POZ z uwzględnieniem prawa pacjenta do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym -> TUTAJ.

Lista numerów telefonów wykorzystywanych do udzielania teleporad POZ w jednostce -> TUTAJ

Instrukcja realizacji e-recepty -> TUTAJ.

 

lek. Marek Bajena
  lek. Lucyna Stożyńska
specjalista chorób wewnętrznych   specjalista chorób wewnętrznych
gabinet nr 102   gabinet nr 103
poniedziałek  13:00 - 18:00   poniedziałek  08:00 - 13:00
wtorek  08:30 - 13:30   wtorek  13:00 - 18:00
środa  08:30 - 13:30   środa  13:00 - 18:00
czwartek  13:00 - 18:00   czwartek  08:00 - 13:00
piątek  13:00 - 18:00   piątek  08:00 - 13:00

 

Godziny przyjmowania mogą ulec zmianie - więcej informacji w rejestracji tel. (58) 625 44 41.

 

W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:

1. GDYNIA- REDŁOWO – Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)

2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE – Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)

3. GDYNIA OBŁUŻE – Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego ul. Białowieska 1.

 

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).

Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.

 

 

Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.

 

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

PORADNIA LEKARZY POZ PORADNIA DZIECIĘCA POZ  SZCZEPIENIA
  PANEL PACJENTA