Tel. do Poradni Dzieci Zdrowych/Punktu szczepień - (58) 667 99 33.

Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej zawieszone są czasowo bilanse. Szczepienia są wykonywane.

 

lek. Władysława Bielecka - Rycio   lek. Mirosława Delkiewicz
specjalista medycyny rodzinnej   specjalista medycyny rodzinnej
poniedziałek     poniedziałek  
środa     wtorek  
czwartek     piątek  
         
lek. Elżbieta Luwańska   lek. Ryszard Major
specjalista medycyny rodzinnej   lekarz pediatra
wtorek     wtorek  
środa        
piątek        
         
lek. Robert Cisowski   lek. Dorota Szul
lekarz pediatra   specjalista medycyny rodzinnej
poniedziałek      piątek  
         

specjalista medycyny rodzinnej​

 Lek. R. Cisowski przyjmuje dodatkowo w ramach zastępstwa za nieobecnych lekarzy - więcej informacji w rejestracji.

 

O zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 667 99 31.

 

 

 


W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:

1. GDYNIA- REDŁOWO– Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)

2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE– Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)

3. Przychodnia Vita-Med. Gdynia Chylonia, ul. Wejherowska 59.

 Z dniem 1 lipca 2022 r. punkt udzielania świadczeń w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla dzieci został przeniesiony ze Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni do Szpitala św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego w Gdyni (wejście od Placu Kaszubskiego).

 

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).

Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.

 

Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.

 

Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta

PORADNIA LEKARZY POZ PORADNIE SPECJALISTYCZNE GABINET ZABIEGOWY
PORADNIA DZIECIĘCA LEKARZY POZ REHABILITACJA PUNKT POBRAŃ
 SZCZEPIENIA ZABIEGI FIZJOTERAPEUTYCZNE MEDYCYNA PRACY
PRACOWNIA USG STOMATOLOGIA PANEL PACJENTA