Tel. do Poradni Dzieci Zdrowych/Punktu szczepień - (58) 667 99 33.
lek. Władysława Bielecka - Rycio | lek. Mirosława Delkiewicz | |||
specjalista medycyny rodzinnej | specjalista medycyny rodzinnej | |||
poniedziałek | poniedziałek | |||
środa | wtorek | |||
czwartek | piątek | |||
lek. Ryszard Major | lek. Dorota Szul | |||
lekarz pediatra | specjalista medycyny rodzinnej | |||
wtorek | środa | |||
piątek | |
|||
lek. Robert Cisowski | ||||
lekarz pediatra | ||||
poniedziałek | ||||
Lek. R. Cisowski przyjmuje dodatkowo w ramach zastępstwa za nieobecnych lekarzy - więcej informacji w rejestracji.
O zmianach w grafiku prosimy dowiadywać się w rejestracji pod numerem telefonu (58) 667 99 31. |
W godzinach 18.00 – 7.00 rano następnego dnia oraz w święta i dni wolne od pracy świadczenia podstawowej opieki można otrzymać u lekarza dyżurnego podstawowej opieki zdrowotnej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.:
1. GDYNIA- REDŁOWO– Szpitale Pomorskie ul. Powstania Styczniowego 1 (Szpital PCK- budynek nr 9A)
2. GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE– Szpitale Pomorskie ul. Wójta Radtkego 1 (Szpital Miejski- III piętro)
3. Przychodnia Vita-Med. Gdynia Chylonia, ul. Wejherowska 59.
Z dniem 1 lipca 2022 r. punkt udzielania świadczeń w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej dla dzieci został przeniesiony ze Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni do Szpitala św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego w Gdyni (wejście od Placu Kaszubskiego).
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK).
Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom. Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych w naszym kraju. Połączenia z zagranicy nie są obsługiwane. Porady udzielane są w kilku językach: - w języku polskim, - w języku angielskim, - w języku rosyjskim, - w języku ukraińskim - w języku migowym poprzez wideoczat przez stronę nfz.gov.pl (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego). Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian. TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że porady udzielane są przez telefon.
Na stronie NFZ znajduje się informator dla pacjentów o zasadach udzielania świadczeń w podstawowej opiece zdrowotnej. Można zapoznać się z nim -> TUTAJ.
Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej pracy przychodni - ankieta